Holland szelek fújtak…

2016.02.27. 20:00-01:00 - Szentendre - Vizes Nyolcas WellnessNynke SmidFabian van Dijk

A rendezvényen sajnos nem tudtam résztvenni, így egy Kedves szaunarajongót, sokak által jól ismert, Brigit kértem fel, hogy vállalja el a beszámoló megírását. Fogadjátok sok-sok szeretettel élményét.

Hat éve lett a szenvedélyem a szaunázás, sok helyen sok fajta szaunában, sok emberrel találkoztam és mindig egyre jobban és jobban szeretem…  Sose gondoltam, hogy írnék erről, de talán most eljött az ideje. :)

A V8-ban odafigyelnek nagyon arra, hogy közelebb kerüljünk Európához, hogy lássuk azt, hogy kik és mit tudnak Nyugaton. :) Szerencsére ausztriai testvéreinknél megfordultam már és tapasztaltam, hogy mi az, ami más, világversenyen még sose fordultam meg, Hertelendnek köszönhetem, hogy Gabriela-t és Mighri-t láthattam, sose felejtem el… Ezúton is köszönöm még egyszer… Nekem az a NŐ a szauna… Betipegett a magas sarkúban legyintett a türcsijével és végem volt… Azóta szárnyalok, valahol az itthon és a nyugat között… Keresem, azt ami hiányzik, ami más..

Itthon, mi szaunások, a Mi Mestereink mindent megtesznek azért, hogy ott legyünk , ahol lenni kell, és úgy tegyük, ahogy  tenni kell… Imádom Őket, Rengeteg Embert tudnék kiemelni , szeretem Őket és tudom, hogy sokan szeretnek engem, és nekem ez sokat ad.

Szentendre V8 Nynke Smid Fabian van Dijk Brigi 2016 vendégélmény Vizes Nyolcas Wellness

Eljött a szombat este és nagyon izgultam, láthatom a holland mestereket, Nynke Smid-t és Fabian van Dijk-t… Wauuu mit lehet erre mondani.

Megérkeztünk, sok ismerős arc, sorban állás, közben megy a beszélgetés… ilyenkor még sorban állni is szeretek. :)

Jöttek a felöntések sorra, amit nagy izgalommal várt mindenki, péntek estéről annyi hírt kaptunk, hogy szétégettek mindenkit és kijöttek az emberek, na mondom akkor a felső sorban komoly feladat vár rám. :) Meglátjuk a kiscsaj bírja- e a strapát…

1, felöntés szokásos program a V8-as fiúk megmutatják a Himnuszukat, a Lukács után már nekik is van, igaz ott a végén itt meg az elején.

Kedvenc számainkkal, 220 felett, Sajtból van a hold... A vendég mesterek is bemelegítettek kis legyezéssel bemutatkoztak, nagyon jó és kellemes kezdés volt.

2, Fabian megérkezett gladiátornak öltözve, furcsa, hogy ők úgy kezdik a felöntést, hogy az elején elmondják, hogy miről fog szólni, elmeséli a történetet és utána már nem igazán beszél hozzá. Saruban volt, két jéggömböt tartott a kezében és lángoltak… Nagyon látványos volt… …és, hogy most együtt haljunk meg vele az Arénában, és ezt teátrálisan, üvöltve, nagyon stílusos volt… Engem megfogott, úgy építette fel a programot, hogy fokozatosságot vitt bele. A legvégére lett a legmelegebb, bevallom ez tényleg égetett kicsit. :) Sose láttam még ilyet, egy félkör ívet ír le a szauna, és a túloldalon elkezdte és jött a szellő, és amikor hozzánk ért akkor csapott meg a forróság, egy légörvényt csinál a szaunában… Nagyon felemelő érzés volt,  jellegzetes füstös illattal, hogy ott érezd magad a csatában a poros, szagos levegőben, ahogy folyik a veríték… huuu…

3, Nynke érkezett, egy nagyon szép koktélruhában, a történet az volt, hogy egy jazz klubban vagyunk, ahol várja a férfit, aki nem jelenik meg, és kicsit bedühödik és megfogadja, hogy minek is kell nekünk pasi és elmehetnek a fenébe… Ezt Ő se gondolta komolyan, ahogy mi se soha az életben. :) Fabian besegített, ült a bárnál és várta a nőt… de hamar feladta , utána megérkezett a hölgy, kis sejtelmesen, finoman - pedig egy elég nagy nőről beszélünk :) - hosszantartó és folyamatos meleget csinál a szaunában… Kecses , a magassága miatt nagyon jól be tudta legyezni  a teret, az illat nekem nem tetszett, fenyőillatszerűség, de nekem a WC illatosító jutott az eszembe, úgy csinálják mindig, hogy amikor vége a program, akkor kinyitják az ajtókat és kiszellőztetnek ez a felöntés vége. Kellemes volt, nem láttam még ilyet.

4, Fabian először egy másik programmal készült volna, de azt mondta fantasztikus közönség vagyunk, ezért a nyertes „Bárpult” programját hozta végül nekünk. Fülhallgató, sort, póló, diszkózenék, tiszta Ibiza… Amikor kint volt WM –n, úgy hallottam még egy keverőpultot is bevitt, ezzel most nem készült, de nagyon ütős volt ez így is. Itt is végén volt a nagyon meleg, iszonyat jó kis buli kerekedett ki belőle, nagyon érdekes volt a történet, azt mondta - ha jól értettem persze :) - az volt az álma, hogy egy bárban Capri koktélt szolgáljon fel, erre Capri szigetén lett egy bárja… Ez igaz, vagy nem, vagy én jól értettem, vagy nem, nehéz megmondani, de nekem tetszett. :)

5, kettőjük közös programja, az én kedvencem volt, „Tango”. :)Nő-férfi harca. Stílusosan és nagyon jól megkomponált, szinte egy színdarab volt - tipikus ruhában tipikus zenével - harcoltak egymással a szaunában, szenvedélyesen táncoltak, forrt a levegő köztük és mi is forrtunk a szaunában, a végén a kedvenc részemmel, széttépte Fabian-on az inget… Ezt a részt visszatekertem volna párszor… :) Hölgyeim bizton állítom, hogy mindenkinek tetszett volna. :)

Ami furcsa volt számomra, hogy az illatok nem voltak igazán jók, nem voltak intenzívek és nagyon hamar elillantak, nem kérdeztem ezt meg, hogy mit használtak és nem jártam utána sajnos.. Ebben volt csak hiányérzetem…

Utolsó búcsú program Bálint és „O Sole Mio”, hadd lássák, hogy a magyar még énekelni is tud a szaunában… :) Nagyon tetszett nekik, igazi levezetés volt, mindenki szerepelt benne, nagyon jól érezték magukat a holland népek is. :)

Szentendre V8 Nynke Smid Fabian van Dijk Brigi 2016 vendégélmény Vizes Nyolcas Wellness
Brigi & Fabian

Köszönöm az estét, köszönöm az élményt, és azt, hogy újra közelebb került Európa. :)

Brigi

 

Még több infó, még több szaunás élmény, még több... szaunáSOK