Ahol a természet valóság

 2017.07.03-04.  Magyarhertelendi TermálfürdőMagyarhertelendI. Szauna Klasszik - Belley Attila, Papp Fédra, Baráth Péter, Paldesz Ildikó, Darabos Gábor, Egri Csaba, Csaba Tünde, Bartha Gábor, Monoszlainé Bors Ágnes, Gömöri János,  Szabó Zoltán, Oberhofer Csenger, Borbély Nauzika, Szabó DánielBagó Gábor, Tótfalusi Roland, Molnár István, Farkas Evelin, Miskolczi Sándor,  Németh Miklós DonátDurucz Kriszta.

Pünkösd hétvégén rendezték meg Magyarhertelenden az I. Szauna Klasszikot, melyen az a nagy megtiszteltetés ért, hogy nem mint vendég, hanem mint az 5 tagú zsűri egyik tagja vehettem részt, melyet ezúton is NAGYON KÖSZÖNÖK, óriási élmény volt!

img_1674.JPG

Magyarhertelenden a fürdőben már többször is jártam, nekem egyik szívem csücske a hely, van egy olyan megmagyarázhatatlan miliője ami vagy megtetszik valakinek, és ide fog járni, vagy nem. Én az "ide fogok járni" tábort erősítem. A szlogenjük nagyon találó, és számomra most ez volt az új: "Ahol a természet valóság" szerintem ebben minden benne van!

img_1675.JPG

Az esemény célja az volt, hogy kanyarodjunk vissza a gyökerekhez, oda, ahonnan 10 éve indult el itthon ez a kultúra. Maximum 3 db jéggolyót-, maximum 5l vizet-, és mindösszesen 1 db törölközőt, amit maximum a négy (Helicopter, FlagCombParachute)  alaplegyezésre lehetett használni. Jelmez, nagyon durva zene, egyéb más legyezéstechnika, látványelem nem volt megengedett, tehát úgy kellett egy felöntést tartani, mint ahogy réges-régen...

img_1647.JPG

A Mesterek sorrendjét sorsolással állították fel, a zsűri beosztása is szintén így történt. Az öt főből egy programot három fő értékelt és kettőt véletlenszerűen kiválasztottak a vendégek közül, akiknek egy szavazati értékük volt, így összesen négy szavazás döntött arról, hogy ki milyen osztályzatot kapott. Igen, jól olvastad, osztályzatot, a Mesterek érdemjegyeket kaptak, megfelelt, jól megfelelt, jó és példás. Négy nagy csoport volt amit figyelnünk, pontoznunk kellett 1-10-ig terjedően. Legyezéstechnika, Illatok, Hőérzet emelkedése és  hőelosztása és a Professzionalitás.

img_1660.JPG

Szombaton 11, vasárnap 10 szuper programot láthattunk, sajnos kettő programot ki kellett hagynom, lekéstem róluk egyszerűen nem tudtam gyorsabban enni...:) Zsűriként nagyon nehéz helyzetben voltam/unk. Hiszen mindenkit nagyon szeretünk, mindnyájatokat nagyon kedvelünk, azt aki, azt amilyen ember, amilyen személyiség, azt amit tesz és csinál ezért az egész kultúráért! Így ezektől elvonatkoztatva kellett a megfigyeléseinket végezni. Roppantul nehéz volt így végigülni 1-1 programot, hogy a kezemet nem tehettem fel, hogy jobban érhessen a lecsapásotok, vagy hogy visszamosolyogjak rátok, vagy hogy egyből oda ne rohanjak átölelni bennetek, így maradt az, hogy talán 1-2 mestert kivéve, mindenkinek, mikor kijöttem már egy gratulációt átadtam, hiszen amit és ahogyan ott, akkor végeztetek pompás volt. Az érdemjegy csak egy pillanatnyi visszajelzés hiszen iskolában is hol jobban hol rosszabban szerepeltünk, így ne felejtsétek, nem a jegy számít, hiszen az életben sem a matek 5-ös a mérvadó, azt sehol sem kérik!

img_1688.JPG

Két nap Veletek, két nap szaunában, két nap csodás környezetben, szuper emberekkel, ez az ami számít, ez az amit soha senki sem vehet el Tőletek, Tőlünk.

Aki lemaradt, az kimaradt, nagyon kimaradt...

18836796_1379124532169620_3638152086165446559_o.jpg

forrás: Hertelendi Termálfürdő - facebook

KÖSZÖNÖM, a hétvégét, KÖSZÖNÖM, hogy vagytok és KÖSZÖNÖM, hogy olyan alázattal teszitek azt, amit tesztek! 

 

Még több élmény, még több infó, még több szaunás, még több... szaunáSOK

dr.szauna

Havonta SzaunaSapkát sorsolok ki! Küldd elneved, születési éved, lakhelyed irányítószámát ITT!

Szeretnél hírt adni magadról? Ilyen és ehhez hasonló cikkekben szerepelnél? Észrevételed, mondandód van? Írj, klikk IDE!

Keress, Kövess, Likeolj, Sharelj...

Facebook G+ Instagram YouTube

MindenAmiSzauna.hu | SaunaTours.hu | SzaunaZona.hu | szaunaSOK.hu