Aquaworld – Budapest – Dombó Diána

AquaworldBudapestDombó Diána

1,5 hetes elvonási tüneteim enyhítésére kalkuláltam, s úgy esett, hogy csak péntek megfelelő, hogy tudjak menni szaunába. Tudtam, ismét hosszú idő fog eltelni 90 C nélkül.

Nem gondoltam bejelentkezni előre, hiszen nyár van, ráadásul kánikula, közel a hőségriadó, így nem féltem, hogy helyszűkében lennénk. Jól is gondoltam, ám ami meglepett, lényegesen többen voltak mint reméltem, így jó érzéssel tölt el, hogy egyre többen járnak aktívan nyáron is, nem csak néhányan vagyunk f„elmeháborodottak”.

Itt 5 felöntés szokott lenni 17,18,19,20 és 20:45-ös kezdéssel, a középső a gőzben van. Szokásos menet, első egy „citromos” bőrtisztítós, a második egy „kókuszos-sós” dörzsölés volt, a gőzben „kókuszos-cukros-barackos” dörzsölős-táplálós, majd folytattuk az ápolást „gyömbéres-mézzel”, a végén a „jegesen” sok-sok jeget kaptunk, s végén az elmaradhatatlan nyakon öntést.

Szünetekben terülj-terülj asztalkm, gyümölcs, limonádé, csoki cukor, ropi, sok kedves szó.

Ami új volt számomra, hogy zsetonok helyett kis ízléses számozott fakorongokat kaptunk, végre nem kellett számon tartani, hogy melyik színű melyik felöntésre volt, azzal mindig bajban voltam. Továbbá a zuhanyzók, ha jól észleltem működtek! :)

A pénteki keménymag továbbra is megvan itt, nagyon szimpatikusak, Dia és a közönsége nagyon jól megértik egymást.

Új és hasznos infó, hogy a csütörtök – péntek egész nyáron menni leszenk ceremóniák!

Köszönöm az élményt!

 

Még több infó, még több szaunás élmény, még több... szaunáSOK

dr.szauna