Egy kellemes, Mikulásos, munkás, szaunás szombat

2015.12.05. 13:00 – 01:30 

SzékesfehérvárÁrpád FürdőSzaunamesterek Páros Programja - Szép Boglárka & Végh Tímea - Böhm-Nagy Klaudia & Németh Miklós Donát - Skita Péter & Végh Sándor - Farkas Evelin & Bagó Gábor - Papp Anikó & Neumayer Krisztina - Decsi Bálint & Bartha Gábor - Szép Boglárka & Skita Péter - Csaba Tünde & Papp FédraKocsis Zsolt & Németh Miklós DonátZsebedics Maria & Zsebedics Tibor

SzentendreVizes Nyolcas WellnessSzaunaMaraton Avató - Dombó DiánaSzolári Zsolt – Zelenák János

Szombaton ismét verseny volt, így ismét mentem segédkezni a szervezőknek. Az Árpád Fürdőben még nem jártam, így kicsit nehézkesen, de oda sikerült találnom, nagyon hangulatos, labirintusos és szépen fel van újítva és karban is tartják. Látszik rajta a szerető gondoskodás. A múltkori versenyfordulón zsűrizhettem, így biztosra vettem most is így lesz, ezt rögtön az elején buktam, kiderült, most csak szaunamesterek és a vendégek szavazhatnak, a szervezők nem.  :( 

 

Őszintén szólva nem tetszett, de sebaj, mondták, majd a versenyt követően mi is szaunázunk, igen ám, csak én estére már a V8-at terveztem be. Gondoltam estig még kitalálom, a végleges programot. A szervezőknek segítettem, ahol tudtam, tájékoztattam a kérdezőket legjobb tudásom szerint. A regisztráció 14:30-kor el is kezdődött, igazi nagy tumultus volt a pultnál. Hamar lement a tömeg, s kb. 1,5 órára rá az összes programra elkeltek a helyek. 15:30-tól félóránként jöttek a show-k. A vendégek visszajelzései alapján, igen jó hangulatban teltek a felöntések, ez persze látszott is rajtuk, volt időm elemezgetni a vendégsereget. :) 20 órakor az eredményhirdetésre a közönség igen elkopott, a nyertes páros Szép Boglárka & Végh Tímea lettek, akiknek ezúton is gratulálok még egyszer. Elérkezett a döntés pillanata…Megyek vagy maradok, végül a maradokra szavaztam, úgy gondoltam elég lesz nekem itt szaunázni majd hazamenni alukálni. 20:30 és 21:00 kor volt lehetősége a szervezőgárdának is szaunába ülni, első körben két helyi erő (Kocsis Zsolt & Németh Miklós Donát) mutatta be „jamaicai” páros programját, majd a nevezett majd visszalépett, majd már későn újra indulni akaró páros Zsebedics Maria & Zsebedics Tibor- adta elő „I from Ausztria” című darabjukat. Mindkettő nagyon jó volt, igazi művészek…:)

Székesfehérvár Árpád Fürdő Szaunamesterek Páros Programja Szép Boglárka Végh Tímea Böhm-Nagy Klaudia Németh Miklós Donát Skita Péter Végh Sándor Farkas Evelin Bagó Gábor Papp Anikó Neumayer Krisztina Decsi Bálint Bartha Gábor Csaba Tünde Papp Fédra Kocsis Zsolt Zsebedics Maria Zsebedics Tibor Szentendre Vizes Nyolcas Wellness SzaunaMaraton Avató Dombó Diána Szolári Zsolt Zelenák János élmény 2015 szaunamesterbajnokság bajnokság

Magáról kicsit a helyről, kb. 150 fő befogadására alkalmas maga a fürdő, így ebből gyorsan ki lehet találni, hogy valóban „kis picike” családias övezet. Nagyon alkalmas textilmentes estek rendezésére. Ezt csak úgy zárójelesen jegyeztem meg. :) Kabinos öltözők, 2 termálvizes medence, egy élménymedence és 2 kicsi jakuzzis sarok található lent, amiket körben szép, igényesen kialakított pihenők vesznek körbe, egy tepidáriummal karöltve. A kinti részen van egy 6-8 fős szauna, dohányzó, 2 zuhanyzó és merülő. Az emeleten van a sószoba, egy finn szauna szintén 6-8 fős lehetett és egy kilépő, erkély ahova ki lehet menni hűlni, s itt is van zuhany, merülő. A 2. emeleten van a gőz és a 30 fős szauna, ami igen jól muzsikált a verseny alatt. Aki nyugodt, családias, barátságos légkörre vágyik, annak nagyon ajánlott a fürdő

Székesfehérvár Árpád Fürdő Szaunamesterek Páros Programja Szép Boglárka Végh Tímea Böhm-Nagy Klaudia Németh Miklós Donát Skita Péter Végh Sándor Farkas Evelin Bagó Gábor Papp Anikó Neumayer Krisztina Decsi Bálint Bartha Gábor Csaba Tünde Papp Fédra Kocsis Zsolt Zsebedics Maria Zsebedics Tibor Szentendre Vizes Nyolcas Wellness SzaunaMaraton Avató Dombó Diána Szolári Zsolt Zelenák János élmény 2015 szaunamesterbajnokság bajnokság

A két programot követően energikus lettem és döntésemet megváltoztatva áthúztam Szentendrére az avatóra, nem sokkal 23 óra után át is értem.

Érdekes volt a bejutásom, a fotocellás ajtót a biztonsági szolgálat munkatársa nyitotta, s kérdeztem, hogy van e még az éjszakai rendezvény. Mondta van, s felkísérve mormolta az orra alatt, hogy „Mire jó ez a meztelenkedés?”, s válaszul csak annyit mondtam, hogy nem a meztelenkedésről van itt szó, nem azon van a hangsúly, ez attól sokkal több. Mormolta tovább a mondókáját… Továbbiakban nem igazán erőltettem a meggyőzést…. Ilyen körülmények között sikerült az ott dolgozó szaunamestereknek véghezvinni egy ilyen szolgáltatást, le a kalappal, minden elismerésem!

Megérkezve éppen program zajlott Dia jóvoltából. A szaunáról már írtam, volt szerencsém az első nem hivatalos próbaüzemen járnom. :) Volt ott terülj-terülj asztalkám, limonádék, víz, gyümölcs, sütemény, minden mi szem-szájnak ingere, és ami a legjobb volt, hogy valóban az egész wellnesst nyugat-európai színvonalon textilmentesen lehetett mindent használni. Zseniális! Itt is kettő program volt még hátra, az összesen hatból. Úgy éreztem ez most a 2 programos események napja nálam, nem baj a minimum 4 program összejött, amire szüksége van a szervezetemnek… :) A nekem elsőt Zsolt tartotta, jeges volt, hozta a tőle jól megszokott vicces, bohókás szintet, jó volt látni, hogy él a szaunában. A második egy AllStar volt, mind a 3 mester, Dia, Zsolt, János is bejött és kényeztetett bennünket. Nagyon jó hangulat volt a wellnessben, mondhatni barátias piknik. Mindenki maximálisan élvezte az egészséges örömöket.

Székesfehérvár Árpád Fürdő Szaunamesterek Páros Programja Szép Boglárka Végh Tímea Böhm-Nagy Klaudia Németh Miklós Donát Skita Péter Végh Sándor Farkas Evelin Bagó Gábor Papp Anikó Neumayer Krisztina Decsi Bálint Bartha Gábor Csaba Tünde Papp Fédra Kocsis Zsolt Zsebedics Maria Zsebedics Tibor Szentendre Vizes Nyolcas Wellness SzaunaMaraton Avató Dombó Diána Szolári Zsolt Zelenák János élmény 2015 szaunamesterbajnokság bajnokság

A szaunát most végre teljes pompájában láthattuk a 12 led fényszóró, a nem tudom hány méter led csík, és a 7.2 hangszórók is üzemeltek. Végre, végre, végre… Én csak ezt tudom mondani… :) Végre van egy olyan hely itt Budapest környékén, ahol lehet jót, jól szaunázni, wellnesselni és EGÉSZSÉGESEN ami valóban nagy szó!

1:30 környékén utolsóként „rugdostak” ki a házigazdák minket.

Nagyon jó nap volt, jó, hogy egyre több helyen és egyre nagyobb létszámban van jelen a szaunás közösség.

 

Még több infó, még több szaunás élmény, még több...szaunáSOK

dr.szauna