Szerdai "Mélységekbe merülés"

2017.03.01. - Budapest - Aquaworld - Mélységekbe merülés - Borbély Nauzika

Kedden, Nauzika a szaunáSOK csoportba, kitette, hogy másnap Ő lesz a Mester az Aquaworldben, gyors naptártekintést követően el is dőlt, hogy végre eljutok hozzá is, a hazai pályára.

Ami változás történt mióta én nem jártam erre, hogy a kályhára rákerült egy plusz sor kő, de nem akárhogy, tálcára van mindez helyezve, de olyanra, hogy az a vizet nem engedi át az alsó kövekre, ezzel védve a kályhát. Mint köztudott, sokan járnak ide. Sokan, sok mindent öntenek a kövekre, ezt elkerülendő próbálják így óvni azt.

img_0277.JPG
Program nagyon nekem tetsző volt...

img_0282.JPG

Sikerült mind az 5 programon részt vennem. Nauzika egy igen spirituális személy, így a felöntésein azt kaptam amit vártam. Remek illatkeverékek, passzoló zene, öltözet.Ami érdekessége a napnak, a relax programot a végére tette, ami kicsit meglepett, de így néhány nap elteltével úgy vélem jó ötlet levezetésként. Jó volt látni, hogy a WM-en tanultakat szépen beépítette a hétköznapokban. Ami nekem kicsit soknak tűnt, az a sok-sok legyezéstechnika amit bemutatott, szerdára nem gondolom, hogy szükségesek, de kinek a pap, kinek a papné.

img_0283.JPG

Nagyon jól éreztem magam, igazán kipihenten, feltöltődve jöttem el. Még megyek Nauzikához, az biztos! Köszönöm!

 

Még több élmény, még több infó, még több szaunás, még több... szaunáSOK

dr.szauna

Havonta SzaunaSapkát sorsolok ki! Küldd elneved, születési éved, lakhelyed irányítószámát ITT!

Szeretnél hírt adni magadról? Ilyen és ehhez hasonló cikkekben szerepelnél? Észrevételed, mondandód van? Írj, klikk IDE!

Keress, Kövess, Likeolj...

Facebook G+ Instagram YouTube