Hotel Stáció - Vecsés - Nyári felfrissülés a szaunában - Tamás "the Celtic" szaunamester

Hotel Stáció - VecsésNyári felfrissülés a szaunában - Tamas "the Celtic" szaunamester

Szerdán, mivel tudható volt, hogy jön a lehűlés, továbbá estére programom se nagyon akadt, így arra a döntésre jutottam (nagyon jó döntés született), ellátogatok rég tervbe vett Hotel Stációba, Tamáshoz. Nem jártam még nála, nem ismertem felöntéseit. 

A hely igazán szép, mediterrán stílusú az egész építmény, 5 éve adták át, viszont ennek semmi nyomát nem lehetett látni, teljesen úgy néz ki, mint aminek a kapuit tegnap nyitották volna ki.

Infó

 

Nagyjából együtt érkezhettünk,  az öltözőben futottunk össze Tamással. Körbevezetett, a terepen. Egy kb. 10 fős finn szauna, egy 6 fős gőzkabin, 2 fős infra szauna és egy só kamra is helyet kapott, a szauna szekcióban. A „pihenő” térben egy 3-4 fős hideg vizes merülő, 3 tepidáriumos fekhely, 2 zuhany, egy „láncos, rántós” felfüggesztett, nyakon öntős dézsa vagy 8-10 nyugágy kapott helyet. Felsőbb szinten egy 16 m-es „úszós-élmény” medence és egy 6 fős jakuzzi volt fellehető. A színek kellemes barna, s ennek árnyalatai, igazán pihentető, relaxálós helynek van kialakítva.

Merülő - Pihenő

Sajnos a felöntések még vegyesek, ki törölközőben, ki fürdőruhában foglalt helyet. Tamástól megtudtam, hogy tervezik a csak textilmentes nap bevezetését is, ami nagyon jó hír.

"Úszós - Élmény" medence

Tamás felöntései erősek, jól ventilál, zenék igazi nyáriasak, meleget idézőek voltak. Ami igazán tetszett nála, hogy kesztyűben dolgozik! A jeges felöntésnél már nem bírtam, s idő előtt katapultáltam magam, sajnos a bent kapott jeges vizes nyakon öntésből már nem részesültem. A szünetekben gyümölccsel és limonádéval kínálja a vendégeket. Szerdán, szombaton és vasárnap tart felöntéseket.

Sokat beszéltünk, sok mindenről, az estét követően még mindig csak beszéltünk, sajnos nekem már mennem kellett, így berekesztettük az eszmecserét, amit bízok benne mielőbb tudunk folytatni.

Aki igazi feltöltődésre, kikapcsolódásra vágy, kellemes igényes környezetben, távol minden rossztól, negatív dologtól annak melegen ajánlott.

 

Még több infó, még több szaunás élmény, még több... szaunáSOK

dr.szauna