Színház és Mozi a szaunában – Belowood

2016.02.05. péntek 17:00-21:00 Vizes Nyolcas Wellness Szentendre Belley Attila,  Aufguss Masters Hungary /Szolári Zsolt, Zelenák János/

Hétvégére éjszakázásmentes napokat terveztem, így péntek kora estére esett a heti szaunaadagom megszerzése. V8-ban Belley Attila lépett fel 3 produkciójával, melyek közül eddig csak egyet láttam, így nagyon jól jött ki a lépés, hogy megnézzem.

 

Vizes Nyolcas Wellness V8 Szentendre Belley Attila Aufguss Masters Hungary Szolári Zsolt Zelenák János élmény 201617 órára oda is értem, a helyszínről többször ís írtam már, így arról most nem ejtenék szót. Attila előadásairól sokat hallottam, hogy jók, mondjuk ezt már bizonyította nekem, annak idején a sárkányossal, így magasan volt a léc. Tudni érdemes róla, hogy nem csak jelmezzel, hang- és fénytechnikával szokott készülni, Ő az egyedüli az országban, ha ismereteim nem csalnak, aki projektorral, tehát vizuális eszközzel is alátámasztja produkcióját. 

Vizes Nyolcas Wellness V8 Szentendre Belley Attila Aufguss Masters Hungary Szolári Zsolt Zelenák János élmény 2016

Tehát, beöltözik, vetít, zenél, világít, előad, továbbá még a közönséget is bevonja a mókába, igazi 360 fokos művész, ami csak elképzelhető azt beleteszi a showba. Először a “Jamaikai látomást” láthattuk tőle, klasszikus rasztás sapka, szuper illatok és a kihagyhatatan  Bob Marley. Az “Utolsó remény”-nél háromszor alakult át (öltözött) a szaunában, a hanganyag, a képpel össze volt teljesen dolgozva, utaztunk dimenziók között keresve az utolsó reményt, melyet végül a Földön találtunk meg egy szerelmespár alakjában. A “Sárkányváros” a már említett látott darab, de még mindig verhetetlen, remek előadás.

Vizes Nyolcas Wellness V8 Szentendre Belley Attila Aufguss Masters Hungary Szolári Zsolt Zelenák János élmény 2016

Attila igazi művész, az amit csinál a szaunában eredeti és maximálisan egyedi. Kíváncsi vagyok, lesz-e követője, kihívója.

Az utolsó felöntésen, ahogyan a legelsőn is, a három mester közösen, bulifeelingben csapta a szelet, a vendégek nagy örömére.

Még több infó, még több szaunás élmény, még több... szaunáSOK

dr.szauna