Kerekes Péter SzaunaMester

1. Mióta vagy SzaunaMester?

2013 óta vagyok szaunamester

kerekes_peter.jpg

forrás: Kerekes Péter

2. Miért lettél SzaunaMester?

Imádok szaunázni szeretem az embereket

3. Mi motivál?

 Egy igazi jó felöntés. :)

4. Ki a példaképed?

Barabás Lívia

5. Hogy látod a hazai SzaunaMesterek helyzetét?

 Szerintem sok szaunamestert képzünk nem kéne ennyi.

6. Külföldön próbára tennéd magad? Miért?

 Dolgoztam Norvégiába isteni volt.

7. Klasszik vagy a show felöntést kedveled? Miért?

 A klasszikust szeretem de a show-é már a jövő.

8. Hány legyezés technikát tudsz?

 Sosem számoltam.

9. Szerinted hány év kell, hogy itthon (Magyarország) ismert legyen ez a kultúra? Gondolok itt arra, hogy 10 emberből 8 tudja miről van szó.

 Szerintem már nagyon jól állunk, csak szaunát nem tudunk építeni, de haladunk a jó felé.

10. Mit tanácsolsz egy most kezdő mesternek?

 Szeressen meleget csinálni. :)

 

Köszönöm a Válaszokat!

dr.Szauna

 

Még több élmény, még több infó, még több szaunás, még több... szaunáSOK

Havonta SzaunaSapkát sorsolok KLIKK!

Szeretnél hírt adni magadról? Ilyen és ehhez hasonló cikkekben szerepelnél? Észrevételed, mondandód van? Írj bátran, klikk IDE!

Keress, Kövess, Likeolj, Sharelj...

Facebook G+ Instagram YouTube

MindenAmiSzauna.hu | SaunaTours.hu | SzaunaZona.hu | szaunaSOK.hu