Bogádi Nikoletta SzaunaMester

1. Mióta vagy SzaunaMester?

Hivatalosan júniusban volt 3 hónapja. Tavaly októberben kezdtem szaunában dolgozni, a köztes időszak egyfajta ébredés volt számomra. Ismerkedtem, tanulgattam a dolgokat, és napról napra lelkesebb és elhivatottabb lettem. 

bogadi_nikolett.jpegforrás: Bogádi Nikoletta

2. Miért lettél SzaunaMester?

Halványlila gőzöm sincs, egyszerűen ezt dobta az élet. Ez olyan, mintha azt kérdeznéd, miért lettem szerelmes. Mert kivételes módja az érzékekkel való ismerkedésnek, játéknak. És ily módon cirka 15 perc alatt fantasztikus hatást tudsz gyakorolni emberekre. Olyan ez, mint a színház, csak még összetettebb. És ehhez is, ahhoz is szív kell... tehát jó esetben hivatássá tud válni.

3. Mi motivál?

Nagyrészt kifejtettem az előbb: a vendégeim élményei. Az, hogy nekik is tudjak adni az érzéseimből, hogy a mai rohanó világban egy kicsit visszairányítsam őket befelé. A szaunában, egy jó program alatt nem tudsz felszínes maradni, ott bizony megnyílik minden, az elméd ott már kevés, a tested és a lelked is reagál...

4. Ki a példaképed?

Mindenki. Én hiszem, hogy mindenkiben van valami különleges. 

5. Hogy látod a hazai SzaunaMesterek helyzetét?

Szerintem minden rendben van. Kicsit alulfizetettek vagyunk idehaza, de hát ki nem? Ez a családias közösség, amibe itt belecsöppentem, engem mindenért kárpótol és nem győzök hálát adni érte.  

6. Külföldön próbára tennéd magad? Miért?

Ritkán tervezek hosszú távon. Lehet. Majd egyszer talán, ha a gyerekeim "kirepülnek". Szeretem a kihívásokat. 

7. Klasszik vagy a show felöntést kedveled? Miért?

Ezt is, azt is. Van, hogy a közönség nem a show miatt ül be a szaunába, hanem a társaság miatt, akkor nyilván nincs helye a bohóckodásnak. De persze időnként kell a cirkusz is :) 

8. Hány legyezés technikát tudsz?

Nehéz lenne megmondani, mert sosem számoltam és vannak kicsit módosított, egyéni technikák is. Azt se tudtam soha, hány tánclépést ismerek, azt is csak csináltam, ahogy jött. 

9. Szerinted hány év kell, hogy itthon (Magyarország) ismert legyen ez a kultúra? Gondolok itt arra, hogy 10 emberből 8 tudja miről van szó.

Hány év kell? Ezen még nem gondolkodtam. Minden változik. Szerencsére ezen a téren fejlődünk, azt hiszem.

10. Mit tanácsolsz egy most kezdő mesternek?

Hogy ne csak csinálja, érezze, élvezze is. Csak úgy érdemes. 

 

Köszönöm a Válaszokat!

dr.szauna

 

Még több élmény, még több infó, még több szaunás, még több... szaunáSOK

Havonta SzaunaSapkát sorsolok KLIKK!

Szeretnél hírt adni magadról? Ilyen és ehhez hasonló cikkekben szerepelnél? Észrevételed, mondandód van? Írj, klikk IDE!

Keress, Kövess, Likeolj, Sharelj...

Facebook G+ Instagram YouTube

MindenAmiSzauna.hu | SaunaTours.hu | SzaunaZona.hu | szaunaSOK.hu