Aquaworld - Budapest - Ruszkabányai Gitta & Kiss Zsolt

AquaworldBudapest – Ruszkabányai Gitta & Kiss Zsolt

Hétvégém zsúfoltnak ígérkezett, a hetem nem szerettem volna szaunázás nélkül tölteni, így felkerekedtem, s látogatásom tettem, az Aquaworldben. Péntek fürdőruhamentes, naturista, melyre a pénztárnál is felhívják a figyelmet (gondolom, ha csak szauna jegyet vesz az ember…:)), ami jó szerintem, így nem lesz meglepetés…

Megjegyzem a szauna világban nem igazán tartották be a fürdőruha mentességet, eléggé vegyesen voltak az emberek, szerencsére a felöntéseket szigorúan vették. :)

 

Ruszkabányai Gitta és Kiss Zsolt tartották a ceremóniákat, még egyik mesterhez sem volt szerencsém, így mindkettőjükére váltottam jegyet…:) Gitta jó hangulatot teremtett a felöntéseken, zenés táncos műsorral szórakoztatta a közönséget, Zsolt inkább a technikára fektette a hangsúlyt, a közönség itt is jól érezte magát. Mindkét mestert kellő képen tájékoztatta az újonnan érkezett szauna szüzeket.

Megtudtam, hogy a péntekek a közeljövőben dupla felöntésekkel mennek, nagy az érdeklődés, a vendégeknek is így kényelmesebb. Szellősebben is tudtunk ülni így a kamrákban.

 

Még több infó, még több szaunás élmény, még több... szaunáSOK

dr.szauna