Egy korszak végetért...

Tamás "the Celtic" szaunamester sorait idézném...

"Az, hogy ezt az olalt olvashatod, Neki köszönhető. Az, hogy nem csak elindultam, hanem ma is ezen az úton járok, ahhoz is sok köze van. Hazudik, aki azt állítja, hogy semmi hatással nem volt rá, aki részt vett akár egyszer is a programján.

...7, 8, 9, 10. Hű, hogy is kezdjem?
Legtöbbször elsiklasz felette, gyakran átfutod, sokszor végig olvasod, ritkán eltöprengsz, néha elgondolkodsz. De csak egyszer-egyszer esik meg veled, hogy hosszan emésztgeted. Az információ ilyen tömege mellett sokáig tanulja az ember szeme, agya szelektálni, mi az, ami érdekli. Hogy belekezdjek is, el kellett számolnom tízig. Pedig csak néhány hirtelen gondolat.
Azt hiszem, ebben a pillanatban megszületett a magyar szaunázás egy korszaka. Lívia korszaknak hívják. Mindenkinek joga így, vagy úgy megítélni. Fontosabb ennél, hogy bárki büszke lehetne arra, hogy saját szakmájának, iparágának ennyi idősen ilyen meghatározó személyisége legyen. Én EGY ilyen embert ismertem eddig életemben. Őt a mai napig emlegetik több, mint 10 év múltán is. Ő is egy korszak volt. Ő is huszonévesen érte ezt el. Örültem, hogy abban a korszakban dolgozhattam. Örültem, hogy vele dolgozhattam és örülök, hogy ismerhetem. 
Hogy emlegetik-e 10 év múlva a Lívia korszakot, nem tudom. Abban biztos vagyok, hogy én igen. Abban is, hogy hasonlóan fogok gondolni erre a korszakra is. Hiszen nagyon hasonlóan érzem magam ebben a szakmámban is.
Remélem, sokan érzik ugyanígy, sokan - ha mindegyikőnk csak egy kis szeletét is -, de mozdulataikban, gesztusaikban, illataikban, elszántásukban meg is őriznek Líviából valamit. Akik pedig megtehetik, viszik is tovább.

egy szó maradt csak a végére:

köszönöm."

 

Még több infó, még több szaunás élmény, még több... szaunáSOK

dr.szauna