Csősz Tibor SzaunaMester

1. Mióta vagy SzaunaMester?

 2013 óta vagyok szaunamester.

csosz_tibor.jpgfotó: facebook/ Csősz Tibor

2. Miért lettél SzaunaMester?

Brigetio Gyógyfürdő vezetése azon gondolkodott, hogy szauna programokat kellene csinálni, hogy kellene valakit szaunamesternek beiskolázni. Én elvállaltam, mivel már sok éve szaunázok.

3. Mi motivál?

Engem a vendégek motiválnak, hogy a végén elégedetten távozzanak.

4. Ki a példaképed?

Sajnos sok mestert nem ismerek, nagyon nincsen példaképem, a szaunamester találkozón ismertem meg a mestereket valamennyire, egy-kettővel sikerült barátibb kapcsolatba kerülnöm.

5. Hogy látod a hazai SzaunaMesterek helyzetét?

Van még mit fejlődnünk, sajnos sok fürdőben nem könnyítik meg a mesterek munkáját, hogy tudják a szaunakultúrát terjeszteni.

6. Külföldön próbára tennéd magad? Miért?

 Nem vágyom arra, hogy külföldön dolgozzak.

7. Klasszik vagy a show felöntést kedveled? Miért?

A klasszikust jobban kedvelem, nem vagyok az a beöltözős fajta. A zenét rendesen összeállítom, megvágom és zenére csinálom a programot.

8. Hány legyezés technikát tudsz?

Nem tudom, nem számoltam meg. Gyakorlok, mindig próbálok tanulni valami újat.

9. Szerinted hány év kell, hogy itthon (Magyarország) ismert legyen ez a kultúra? Gondolok itt arra, hogy 10 emberből 8 tudja miről van szó.

Ez is nehéz kérdés mert én nem dolgoztam sok helyen, de még vannak akik nem ismerik, hogy miről is szól a szauna program meg a helyes szaunázás.

10. Mit tanácsolsz egy most kezdő mesternek?

Tanulni, tanulni, és a vendégekre figyeljen ne arra, hogy ő maga mit akar a szaunában.  

 

Köszönöm a Válaszokat!

 

Még több élmény, még több infó, még több szaunás, még több... szaunáSOK

dr.szauna

 

Havonta SzaunaSapkát sorsolok ki! Küldd elneved, születési éved, lakhelyed irányítószámát ITT!

Szeretnél hírt adni magadról? Ilyen és ehhez hasonló cikkekben szerepelnél? Észrevételed, mondandód van? Írj, klikk IDE!

Keress, Kövess, Likeolj, Sharelj...

Facebook G+ Instagram YouTube

MindenAmiSzauna.hu | SaunaTours.hu | SzaunaZona.hu | szaunaSOK.hu