Alter Milán SzaunaMester

1. Mióta vagy SzaunaMester?

2015 szeptemberében ismerkedtem meg ezzel a szakmával.

alter_milan.jpgforrás: facebook/ Alter Milán

2. Miért lettél SzaunaMester?

Őszinte leszek, egészen 2015 őszéig nem is tudtam, hogy ilyen létezik. Baráth Péter mutatta meg nekem, hogy hogyan is kell "csapni a szelet" bent a szaunában és nagyon megtetszett, hogy lehet szerepelni, mint egy színházban. :)

3. Mi motivál?

A motivációm maximalista természetemből fakad. Eddig amibe belefogtam országos szintű versenyeken első, de minimum második helyezést szereztem és itt is ugyanez a cél.

4. Ki a példaképed?

Baráth Péter. Mentoromként tekintek rá. 

5. Hogy látod a hazai SzaunaMesterek helyzetét?

Alulfizetettek. :) 

6. Külföldön próbára tennéd magad? Miért?

Természetesen igen. Biztos sokat tanulnék, megismerném a külföldi szaunatrendeket. 

7. Klasszik vagy a show felöntést kedveled? Miért?

Hangulatfüggő ugyan úgy ahogy a vendégeknél is. Nagyon élvezem a show felöntéseket, kiélhetem a szereplési vágyaimat, de emellett nagyon jól tud esni egy klasszikus relax program is. 

8. Hány legyezés technikát tudsz?

Nem számolom. 

9. Szerinted hány év kell, hogy itthon (Magyarország) ismert legyen ez a kultúra? Gondolok itt arra, hogy 10 emberből 8 tudja miről van szó.

Nem régóta vagyok a szakmában, sőt fiatal korom miatt nem tudom mi volt régebben, de a "nagyoktól" úgy hallom sokat fejlődött a szaunakultúra és versenyek által amik remek kikapcsolódást nyújtanak, egyre több és több emberhez jut el ez a világ. 

10. Mit tanácsolsz egy most kezdő mesternek?

Mivel én is kezdő mesterek közé sorolom magam aki csak a szárnyait próbálgatja így azt, hogy hallgassanak a tapasztaltabb többet látott mesterekre. Tartja a mondás; "Okos ember más kárából, buta sajátjából tanul." :) 

 

Köszönöm a Válaszokat!

Még több élmény, még több infó, még több szaunás, még több... szaunáSOK

 

dr.szauna

 

Havonta SzaunaSapkát sorsolok ki! Küldd elneved, születési éved, lakhelyed irányítószámát ITT!

Szeretnél hírt adni magadról? Ilyen és ehhez hasonló cikkekben szerepelnél? Észrevételed, mondandód van? Írj, klikk IDE!

Keress, Kövess, Likeolj, Sharelj...

Facebook G+ Instagram YouTube

MindenAmiSzauna.hu | SaunaTours.hu | SzaunaZona.hu | szaunaSOK.hu